Ślub Franciszka Musika i Anny Zalejskiej - 1893, św. Barbara w Częstochowie

Więcej
3 lata 9 miesiąc temu #40206 przez Małgorzata Krygier
Szanowni Państwo! W maju poprosiłam pana Przemysława Majchrzaka o udostępnienie mi metryki ślubu moich pradziadków - Franciszka i Anny Musików z Dźbowa. Nie otrzymałam dotychczas odpowiedzi. Czy ktoś z Państwa mógłby mi pomóc w skontaktowaniu się z Panem Przemysławem? Będę za to bardzo wdzięczna. Pozdrawiam, Małgorzata Krygier

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
3 lata 9 miesiąc temu #40207 przez Teresa Łukasik
Akt ten jest na stronie FamyliSearch         www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939X...362623501&cc=2115410

Poniżej wklejam w załączniku ten akt.

Pozdrawiam
Teresa 
Załączniki:

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
3 lata 9 miesiąc temu #40210 przez Małgorzata Krygier
Bardzo dziękuję. Jestem początkująca poszukiwaczką i trochę zagubioną, ale chętnie się odwdzięczę, jeśli zajdzie taka potrzeba. Serdecznie pozdrawiam, Małgorzata Krygier

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
3 lata 9 miesiąc temu #40211 przez Teresa Łukasik
 Postaram się Pani pomóc i nakierować Panią na dalsze poszukiwania. Proszę o podanie e-maila do kontaktu.

Teresa

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
3 lata 9 miesiąc temu #40214 przez Małgorzata Krygier
Mój e-mail: mamima@poczta.onet.pl

Ciekawa jestem, czy można ustalić imiona i nazwiska  dziadków Franciszka Musika (czyli rodziców Wojciecha Musika i Franciszki Szwed) oraz Anny Zalejskiej (czyli rodziców Grzegorza Zalejskiego i Franciszki Pydzik). Na stronach Genealodzy.pl doszukałam się, że rodzice Franciszka pobrali się w 1858 roku, a rodzice Anny w 1854. We wpisach do ksiąg parafialnych znajdują się jedynie nazwiska świadków, nazwiska rodziców nie zostały podane. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc, Małgorzata Krygier (mola)