Beim Piotr

Więcej
12 lata 4 miesiąc temu #4536 przez Barbara Kazimierska
Beim Piotr was created by Barbara Kazimierska
Uprzejmie proszę o informację io moim dziadku Piotr Beim, syn Józefa i Anny z domu Brodziak , który urodził się w Kamieńsku - probostwo Przystajń w 1869 roku. :)

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
12 lata 4 miesiąc temu #4550 przez Andrzej Kuśnierczyk
Replied by Andrzej Kuśnierczyk on topic Odp: Beim Piotr
Pani Basiu, jeśli to Panią zainteresuje- mam Beimów z Łojek (Konstanty ur. 1867 i Anna), którzy przesiedlili się do Dźbowa ( dziś dzielnica w obrębie miasta Częstochowy).
The following user(s) said Thank You: Barbara Kazimierska

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
12 lata 4 miesiąc temu #4557 przez Barbara Kazimierska
Replied by Barbara Kazimierska on topic Odp: Beim Piotr
Witam Panie Andrzeju! Bardzo dziękuję za informację. Nie ukrywam że jestem nowicjuszem w poszukiwaniach i zupełnie nie wiem narazie co dalej. Moja sytuacja jest o tyle ciekawa(dziwna) że mój ojciec (niestety nieżyjący) nazywał się Bem Mieczysław a jego ojciec BEM Piotr. Oczywiście całe (no prawie) życie widziałam ,że pochodzę z BEMów. Takie nazwisko (Bem) widnieje także na grobie dziadka. Drążąc jednak sprawę - chcąc uzyskać akt zgonu dziadka - nie odnalazłam BEMa Piotra lecz BEIMA Piotra urodzonego w Kamieńsku w probostwie Przystajń. Wiem, że dziadek miał braci, siostrę (nazywała się prawdopodobnie z domu Lizurej). Panie Andrzeju, mieszkam w Warszawie ale pochodzę z Dąbrowy Górniczej. Napisałam do proboszcza w Przystajni o przesłanie aktu urodzenia dziadka bo mam naprawdę kłopot aby tam pojechać. Zobaczę, może coś otrzymam. Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję. Mam nadzieję, że nie bedę zbyt nachalna aby poprosić o podpowiedzenie mi następnych moich kroków. Serdecznie pozdrawiam Barbara

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
12 lata 4 miesiąc temu #4558 przez Andrzej Kuśnierczyk