akt małżeństwa

Więcej
13 lata 1 miesiąc temu #3310 przez Anna Król (Krohl)
akt małżeństwa was created by Anna Król (Krohl)
Dzień Dobry! Bardzo się cieszę, że znalazłam to forum i od razu się zalogowałam. Jestem trochę "zielona" w sprawach poszukiwań genealogicznych, dlatego bardzo proszę o pomoc. Mianowicie szukam aktu małżeństwa mojej "5 razy" prababci. Była ona wdową, ja wyszła za mojego "5 razy" pradziadka. Podam teraz wszystko co wiem na ich temat:

Ślub został zawarty w parafii Skarżyce lub Kromołów około roku 1782-1793. Moi praprapraprapradziadkowie nazywali się w chwili ślubu:
Kunegunda Domagała(Domagalina) i Jan Król. Z tym że chciałam zaznaczyć, że imię Jana było - nie wiem dlaczego - często zapisywane inaczej. Raz spotkałam się, że zapisano go Józef, raz Jerzy. Dlatego nie zdziwię się, jeśli w akcie małżeństwa imię będzie inne. Ale dla ścisłości, jego prawdziwe imię to Jan Król. Jeżeli ktoś ma jakieś informacje, albo będzie w Archiwum i znajdzie chwilę czasu, to bardzo proszę to sprawdzić. Ja do Częstochowy mam ponad 1000km(Kolonia). Będę bardzo wdzięczna za pomoc! Pozdrawiam serdecznie wszystkich Genealogów;) Ania.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
13 lata 1 miesiąc temu #3314 przez Jacek Tomczyk
Replied by Jacek Tomczyk on topic Odp: akt małżeństwa
Pani Aniu!

Bardzo aktywnym na naszej stronie jest Pan Maciej Domagała.
Jego przodkowie pochodzą ze Skarżyc, proszę do niego napisać
myślę,że znajdziecie wspólnych przodków.

pozdrawiam

Jacek Tomczyk
P.S.wystarczy wpisać: Domagała lub Skażyce w wyszukiwarkę (jest pod naszym Logo).

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
13 lata 1 miesiąc temu #3323 przez Maciej Domagała
Replied by Maciej Domagała on topic Odp: akt małżeństwa
Witam Pani Aniu!