Cisowscy z okolic Kurzelowa

Więcej
9 lata 9 miesiąc temu #14734 przez Kinga Cisowska Vnuk
Cisowscy z okolic Kurzelowa was created by Kinga Cisowska Vnuk
Witam wszystkich serdecznie,

Jestem "nowicjuszka" w przygodzie z genealogia i bede wdzieczna za jakakolwiek pomoc w szukaniu moich korzeni.
Jestem zainteresowana znalezieniem informacji na temat rodziny mojego prapradzadka Sebastiana Cisowskiego. Moj dziadzius mial na imie Jozef, jego ojciec (moj pradziad) Michal a jego ojciec (prapradziad) Sebastian. Jest mi wiadomo, ze rodzina zamieszkiwala w okolicach Kurzelowa przed wojna. Moj dziadzius byl najmlodszym dzieckiem wsrod 7 rodzenstwa (byc moze wiecej) i jego ojciec rowniez byl prawdopodobnie najmlodszy posrod wielu braci i siostr.
Poniewaz mieszkam na innym kontynencie nie mam mozliwosci aby sama wybrac sie na poszukiwania, pozostaje mi jedynie podroz internetowa.
Czekam na jakiekolwiek informacje pomocnicze jesli ktos bylby tak uprzejmy ich idzielic.
Dziekuje bardzo!

Kinga

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
9 lata 9 miesiąc temu #14735 przez Elżbieta Kowalska
Replied by Elżbieta Kowalska on topic Cisowscy z okolic Kurzelowa
Pani Kingo, jakie daty wiążą się z poszukiwanymi? Może ma Pani ślady dokumentów? W Oleśnie jest napływowa, rodzina Cisowskich. Nazwisko nie jest tak bardzo popularne, więc może nie będzie aż tak źle. Powodzenia życze !
The following user(s) said Thank You: Kinga Cisowska Vnuk

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
9 lata 9 miesiąc temu #14736 przez Tomasz Krzywanski
Replied by Tomasz Krzywanski on topic Cisowscy z okolic Kurzelowa
www.genealodzy.czestochowa.pl/pl/indeksy...ie&data_od=&data_do=


prosze sprawdzic tez nazwiska Ciszowski, Cisz i Cis
The following user(s) said Thank You: Kinga Cisowska Vnuk

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
9 lata 9 miesiąc temu #14737 przez Kinga Cisowska Vnuk