Ogromna prośba o pomoc w tłumaczeniu z jęz. rosyjskiego.

Więcej
8 lata 3 miesiąc temu - 8 lata 3 miesiąc temu #22989 przez Marcin Nowakowski
Witam Was wszystkich,

Jest to mój pierwszy wpis tu a ja jestem dopiero początkującym genealogiem. Moi Drodzy nie mogę poradzić sobie z tłumaczeniem 3 aktów do których dotarłem.
Gdyby ktoś z Was był tak miły i pomógłby w tłumaczeniu byłbym ogromnie wdzięczny.

Pozdrawiam,
Załączniki:
Ostatnia8 lata 3 miesiąc temu edycja: Marcin Nowakowski od. Powód: Literówka

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Więcej
8 lata 3 miesiąc temu #22992 przez Jarosław Żukow
53. Rybna
Działo się w Przedeczu 26.07/07.08.1880r. o godz.16.
Stawili się Michał Korbik, robotnik dniówkowy l.48, i Walenty Kołodziejczak , gospodarz l.52, oboje z Rybnej, i oświadczyli że 22.07/03.08. roku bieżącego o godz.23, zmarł w Rybnej Jan Gawrysiak l.63, wdowiec, gospodarz, syn nieznanych z imienia rodziców, urodzony i zamieszkały w Rybnej.
Po naocznym przekonaniu się o śmierci Jana, akt ten oświadczającym przeczytano, przez nas tylko podpisany.

32. Rybieńskie Chałupki?
Działo się w Przedeczu 13/25.04.1881r. o godz.10 rano.
Stawili się Kacper Bujalski robotnik dniówkowy, l.80, i Józef Banasiak robotnik l.30, oboje ze wsi Chalupki Rybieńskie?, i oświadczyli że dnia wczorajszego o godz.12 w południe, zmarł w Chałupkach Rybieńskich? Jan Gawrysiak l.2?, syn parobka, urodzony i zamieszkały przy rodzicach w Chałupkach Rybieńskich, syn Mateusza i Małgorzaty urodzonej Frontczak małżonków Gawrysiak.
Po naocznym przekonaniu się o śmierci Jana Gawrysiak, akt ten oświadczającym niepiśmiennym przeczytano, przez nas tylko podpisany.

35. Rybna
Działo się w Przedeczu 11/23.11.1884r. o godz.14.